Wymiany, zwroty, reklamacje

Konsument ma możliwość zwrotu zakupionego towaru w terminie 14 dni kalendarzowych od daty jego otrzymania, pod warunkiem zwrotu towarów nieużywanych, czystych, z metkami, "pozbawionych zapachu" (np. kremy, perfumy). W nieuszkodzonych opakowaniach.



Wymiana

W celu wymiany zakupionego towaru należy złożyć nowe zamówienie w komentarzu wpisując „wymiana zamówienia plus numer zamówienia”. Wymieniane produkty należy odesłać na adres:

LivCo Corsetti Fashion sp. j., ul. Wenedów 1A, 75-847 Koszalin

Do przesyłki należy dołączyć dowód zakupu (fakturę zakupu) oraz wypełniony formularz wymiany/zwrotu.

Formularz wymiany można także pobrać tutaj.

Jeżeli wartość zamówienia wymiennego przekracza wartość odesłanych produktów Dział Obsługi Klienta poinformuje o wysokości dopłaty.





Reklamacje

Reklamowane produkty należy odesłać na adres:

LivCo Corsetti Fashion sp. j., ul. Wenedów 1A, 75-847 Koszalin

Do przesyłki należy dołączyć dowód zakupu (fakturę zakupu) oraz wypełniony formularz reklamacji.

Formularz reklamacji można także pobrać tutaj.

Reklamacja zostanie rozpatrzona  w terminie 14 dni od daty wpłynięcia reklamowanego produktu wraz z wymaganymi dokumentami.

Więcej informacji w Regulaminie zakupów.

W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta.