Popularne pytania FAQ - Cofashion Marc Massimo

Strona główna > Popularne pytania FAQ
Czy jest możliwość dokonania zakupu w siedzibie Państwa firmy?
Jesteśmy Domem Sprzedaży Wysyłkowej i prowadzimy sprzedaż tylko drogą wysyłkową.
 
Jakie są koszty dostawy paczki?
Koszt dostawy kurierem GLS przy wyborze płatności kartą kredytową lub przelewem to 13,90zł
Koszt dostawy kurierem GLS za pobraniem pocztowym to 16,90zł
 
Jaki jest koszt przesyłki uzupełniającej?
Przesyłki uzupełniające są realizowane na koszt firmy bonprix.
 
Jaki jest termin realizacji zamówienia?
Dostawa towarów następuje w terminie 2-3 dni od chwili otrzymania zamówienia. W przypadku artykułów niedostępnych ich dostawa może być opóźniona o 3-4 tygodnie.
 
Czy jest możliwość korekty złożonego zamówienia?
Po złożeniu zamówienia nie ma możliwości korekty, np. zmiany rozmiaru, koloru lub dopisanie nowego artykułu.
 
Czy mogę dołączyć produkt do wcześniejszego zamówienia?
Niestety nie jest możliwe łączenie zamówień.
 
W jaki sposób mogę dokonać zmiany lub uzupełnienia danych adresowych?
Zmian adresowych Klient może dokonać telefonicznie, e-mailem, lub na swoim Koncie Klienta.
 
Czy mogę oddać zakupiony produkt?
Gwarantujemy prawo odstąpienia od umowy i tym samym zwrotu zamówionego towaru bez podania przyczyny. Odstąpić od umowy można w ciągu 30 dni od daty otrzymania przesyłki. Towar nie spełniający Państwa oczekiwań należy przesłać do CoFashion.pl na własny koszt. Do paczki proszę dołączyć informację umożliwiające identyfikację klienta i zwracanych artykułów.
 
Jaki jest termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar?
Termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar wynosi 14 dni.
 
Czy istnieje możliwość zapłaty za przesyłkę przelewem?
Istnieje możliwość opłacenia zamówienia przez płatność kartą kredytową. W tym celu należy wybrać odpowiednią opcję podczas składania zamówienia w sklepie internetowym.
 
 Czy jest możliwości otrzymania przesyłki priorytetowej (krótszy okres oczekiwania)?
Nie ma takiej możliwości, nie realizujemy zamówień terminowych.
 
Czy można wymienić jedną część kompletu np. na mniejszą?
Komplet stanowi nierozerwalną całość i nie można wymieniać jego poszczególnych elementów. Również przy reklamacji i zwrocie muszą być dostarczone wszystkie jego części.
 
W jakich godzinach czynne jest Biuro Obsługi Klienta?
Biuro obsługi klienta pracuje w godzinach: Pn-pt 7.00 - 15.00
 
Nie mogę złożyć zamówienia w serwisie ponieważ nie posiadam loginu i hasła.
Posiadanie loginu oraz hasła jest warunkiem koniecznym do złożenia zamówienia w naszym serwisie. Jeżeli nie posiadasz loginu oraz hasła, w celu złożenia zamówienia zarejestruj się w serwisie lub złóż zamówienie przez telefon.
 
Czy przeprowadzone zakupy w serwisie CoFashion.pl są bezpieczne?
Wszelkie dane pomiędzy klientem a serwerem, na którym znajduje się strona przesyłane są za pomocą szyfrowanego połączenia SSL, dzięki czemu zapewniamy bezpieczeństwo Państwa danych osobowych, loginów, haseł, itp.
 
Mam problem z zalogowaniem się, co zrobić?
Jeżeli przy logowaniu, po wpisaniu adresu e-mail i hasła pojawia się komunikat o błędnie wpisanych danych, w pierwszej kolejności upewnij się, że użyty przez Ciebie adres e-mail to ten sam, który był podawany podczas rejestracji. Jeżeli adres e-mail jest poprawny a problem nadal się pojawia, prawdopodobnie wpisywane jest błędne hasło, w takim przypadku na http://cofashion.pl/logowanie?back=my-account , postępuj według instukcji Nie pamiętasz hasła?
 
Zapłaciłam/-em kartą kredytową, w jakiej formie otrzymam środki za zwracany towar?
Jeżeli zamówienie zostało opłacone kartą, zwrot środków za zwrócone towary nastąpi na rachunek, do którego przypisana jest karta.
 
Co to są pliki Cookies?
Cookies (tzw. Ciasteczka) to małe pliki zapisywane w przeglądarce internetowej, które służą do rozpoznawania użytkownika kiedy wchodzi i porusza się po witrynie sklepu. 
Pliki Cookies dzielą się na sesyjne (związane z bieżącą sesją przeglądarki), terminowe (aktywne do określonego momentu) oraz obowiązujące do czasu usunięcia.
 
Jak wyłączyć obsługę plików Cookies i jakie są konsekwencje?
Wyłączenie obsługi plików Cookies dostarczanych przez bonprix spowoduje, że poniższe funkcjonalności sklepu nie będą obsługiwane:
  • Wyświetlanie ostatnio oglądanych produktów
  • Wyświetlanie wybranych personalizowanych rekomendacji
  • Przechowywanie produktów w koszyku po zamknięciu przeglądarki

Poniżej znajdują się szczegółowe instrukcje postępowania w celu wyłączenia obsługi plików Cookies w najbardziej popularnych przeglądarkach internetowych:

Mozilla Firefox

Microsoft Internet Explorer

Google Chrome

Opera